FAQ

ORDER / LEVERANS

Genom ditt leveransmail hittar du en spårningslänk. Fungerar den inte av olika anledningar så kan du söka på din försändelse genom Postnord’s hemsida med hjälp av ditt kolli-id (https://www.postnord.se/online-verktyg/verktyg/sok/spara-brev-paket-och-pall).

Det kan ta upp till 24 h innan man får en bekräftelse så avvakta gärna. Om du inte har fått den efter 24 h så kontakta oss på info@madlady.se så ska vi hjälpa dig.

Vi har inte möjligheten att ändra din mailadress när du har lagt en order men vi kan hjälpa dig att skicka om allt till den rätta. Maila in till info@madlady.se så hjälper vi dig.

Du kommer att få ett automatiskt mail när ditt paket skickas. Vissa produkter har en längre leveranstid om det är en beställningsvara. Om en produkt i din order har en längre leveranstid så skickas hela din order beroende på den längsta leveranstiden.

Det går inte att avbeställa en order efter att ordern har blivit slutförd.


RETURER / BYTEN

Tänk på att det kan ta upp till 10 arbetsdagar att få sin retur behandlad. Så fort den är behandlad kommer du att få ett mail.

Vid retur så kostar returfrakten 49 kr om du använder den förbetalda etiketten som följer med. Beloppet justeras vid återbetalning.
1. Fyll i retursedeln som vi skickat med din beställning.
2. Packa ner dina varor tillsammans med retursedeln. Använd helst samma påse som vi skickat dina varor i.
3. Klistra på fraktetiketten som du fick med din order.
4. Lämna hos ett postombud.
5. När vi får in din retur så blir du meddelad via mail angående justeringen.

Vid byte så är returfrakten gratis.
1. Lägg en ny order på det du vill ha istället.
2.Fyll i retursedeln som vi skickat med din beställning.
3. Skriv ditt nya ordernummer på retursedeln och skicka tillbaka med dina nuvarande varor. Så erhåller du fri retur.
4. När vi får in din retur så kommer dina fakturor att justeras.

Maila oss på info@madlady.se med ditt ordernumer för den ordern du vill skicka tillbaka så hjälper vi dig.

- Upptäcker du ett fel på en utav dina varor så kontakta oss på info@madlady.se med ditt ordernummer och en bild på vad som är fel.
- Om du har fått fel artikel / fel storlek på en utav dina varor så kontakta oss på info@madlady.se med ditt ordernummer.


RABATTKOD / PRESENTKORT

1. Lägg till önskade varor i varukorgen.
2. Tryck på “Visa alla”.
3. Skriv in din kod för presentkortet i rutan.

Maila oss på info@madlady.se och skriv ditt ordernummer tillsammans med rabattkoden du vill lägga till.

Nej, man kan inte lägga till rabattkoder på nedsatta priser eller kombinera flera rabattkoder om inte vi har angivit den informationen.

Kontakta oss

*Vi respekterar din personliga integritet. Genom att skicka in kontaktformuläret till oss samtycker du till vår Integritetspolicy.

Fakturafrågor

Gäller din fråga en faktura eller delbetalning så rekommenderar vi att du först tar kontakt med Klarna som administrerar våra fakturor.
Ring Klarnas kundtjänst eller administrera (betala, förlänga, frysa) din fakturor här: Mitt Klarna


MAD LADY AB
Organisationsnummer: 556936-4796

Terminalgatan 23a
235 39 Vellinge
Sverige